Thursday, August 20, 2009 By: Eyan YanNa

Ketemu Kembali...

Assalamualaikum... Sudah lama saya tidak mengupdate blog saya ini. Maaf yaa.. Saya baru sahaja selesai menjalani praktikum fasa 3, huhu, Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..... Sepanjang praktikum byk pengalaman juga yang saya timba. Mudah2an ia menjadi pnduan apabila saya bergelar guru yg sebenar-benarnya pada tahun hadapan... InsyaAllah... Di mana saya bakal ditempatkan? Emm masih menjadi tanda tanya... Hehe...

Kepada kawan2 Selamat Menyambut Ramadan Al-Mubarak, moga Ramadhan kali ini lebih bererti.. Amin...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

1 comments:

Nurul Farhana said...

Selamat berpuasa Yan... :)
raya nanti jemput lah datang ke rumah. Saya dah pindah ke Parit 1 Barat, jalan masjid.

InshaAllah, akan ziarah juga ke taman Yan. Dah lama sangat la ... tapi ingat lagi.