Friday, February 18, 2011 By: Eyan YanNa

Jalan-jalan @ Ulu Yam n Genting





Assalamualaikum, apa kabar sumer... Pada hari Selasa yg lepas merupakan cuti umum sempena Maulidul Rasul, ambil kesempatan pi berkelah kat air terjun Ulu Yam, mula-mula tak rancang nak pi sbb skit pinggang ku x kebah lagi.. Tapi pi jugak.. Hehe, Terima kasih kepada kak Huda n suami sebab sudi ajak kami jalan2. sangat2 seronok.. Jom layan...
Barbeque time.. yeay!!!


kipas2 jgn x kipas

sibuk panggang ayam nyum3

sosej hot n spicy :)

Add caption





mandi manda laks



nak balikk daa
After pi ulu yam, kitrang pi naik genting lak, smpai sana kul 5.00 gitu, nak masuk main macam2 leh jer...tapi x berbaloi,bayar mahal2 dapat main kejap jer.So kitrg x masuk pn... Kitrang just naik kete kabel jer, mule2 takot.. sbb aku seorang yg gayat. Tp ada kwn2 yg mberi semgt.. hehe, lg pun nnti kalu diorang naik kete kabel tak kan aku nk tercongok sorang2, bosan jugak tu. Hehe.




Tiket kete kabel sekali naik 5 inggit, pegi balik kali lah 2, sama dengan rm10
























2 comments:

L.R said...

as salam...
wahhh bestnya p ulu yam! x pernah smp... huhu

Eyan YanNa said...

try la pi.. best2 mandi, da mandi x reti nak naik hehe